czwartek, 21 sierpnia 2014

LBA - trzeci raz

Nominowała mnie Mała z bloga: http://leonetta-moja-opowiesc.blogspot.com/ . Bardzo jej za to dziękuje :** Przejdźny do pytań:

1. Jak masz na imię?
Ania.

2. Ile masz lat?
12.

3. Ile blogów prowadzisz?
Aktualnie jeden ale zastanawiam się nad założeniem następnego.

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy.

5. W jakim województwie mieszkasz?
Wielkopolskie.

6. Do jakich fandomów należysz?
Nie chce mi się wypisywać ale OK: #Tinista #Comellista #Albinatica #Ruggerista #Clarinatica #Jorgista #Candelover #Mechista #Vlover #Directioner #Arianator.

7. Czy twoja rodzina i przyjaciele wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzice, przyjaciółka i dwie koleżanki.

8. Za co lubisz serial Violetta?
Lubię ten serial, ponieważ pokazuje, że bez pasji nie można żyć w 100%. Za fabułę i aktorów.

9. Jak długo prowadzisz bloga?
Od 32 dni. xD

10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka (nie z Violetty)?
Jest ich dużo, ale gdybym miała wybierać to chyba była by to piosenka One Direction Happily.

11. Czytasz mojego bloga?
Tak.

NOMINUJĘ:
1. Rosalia Isabella Verdas: http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/
2. elza forever: http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/

PYTANIA:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Od kiedy prowadzisz bloga?
4. Za co lubisz serial Violetta?
5. Czy z pisaniem wiążesz swoją przyszłość?
6. Czy masz zwięrzę w domu?
7. Ulubiony kolor?
8. Twoje największe marzenie?
9. Jakie pary z Violetty lubisz najbardziej?
10. Lubisz czytać książki?
11. Czytasz mojego bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz