środa, 20 sierpnia 2014

LBA - ponownie

Tym razem dostałam nominacje od Pau Nielusi z bloga: http://leonetta-foreeverr.blogspot.com/ . Bardzo jej za to dziękuje :**

1.Jak masz na drugie imię?
Niestety, nie mam drugiego imienia.

2.Ile masz lat?
Skończone 12.

3.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Tak jak już pisałam, nudziło mi się u dziadków i zaczęłam coś tam bazgrolić. Wyszło znośnie, więc założyłam bloga. Krótko mówiąc: do założenia bloga skłoniłam mnie nuda.

4.Masz rodzeństwo?
Młodszego brata.

5.Jakie masz pasje?
Muzyka i pisanie.

6.Twoje marzenia?
Pójść na En Vivo.

7.Jaka jest twoja wymarzona praca?
Jeszcze się nad tym nie zastanawiałam.

8.Czy z pisaniem wiążesz swoją przyszłość?
Chciałabym, ale wątpie czy by mi się udało.

9.Od jak dawna piszesz?
Od początku wakacji. Wcześniej tylko wypracowania w szkole.

10.Czytasz mojego bloga?
Nie dawno zaczęłam, więc muszę nadgonić, ale czytam.

Jeszcze raz dziękuje za nominacje. Ja nikogo teraz nie nominuje bo muszę przepisać rozdział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz