wtorek, 22 lipca 2014

PROLOG


Przyjechałam do Buenos Aires całkiem nie dawno, ale już poznałam Camile i Fran. Często opowiadają mi o swojej szkole: Stud!o 21, która uczy przyszłych muzyków, wokalistów czy tancerzy. Chciałabym tam uczęszczać, ale niestety moja mama pracowała kiedyś w tej branży. Może wyjaśnię dlaczego ‘pracowała’: podczas trasy miała wypadek i nie przeżyła go. Mój tata nie chce przeżywać drugiego takiego wypadku i nie pozwala mi się uczyć w tego typu szkołach. Wiem także, że moja ciocia jest gdzieś tutaj w tym mieście. Pragnę ją spotkać i dowiedzieć się więcej o mojej matce, gdyż tata nie lubi rozmawiać na ten temat. Przede mną całkiem nowe życie.

***

I? Jak wrażenia? Proszę o szczerą opinię. Mam nadzieję, że się podobało.
Komentarz - uśmiech :)

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie czekam na nexta..
    I mam pytanie będzie Viomas czy Leonetta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie Tomasa. Zacznę od Diegoletty, a potem wyprowadzając na Leonette

      Usuń
  2. Czekam z nie cierpliwością na nowy rozdział :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń